2015. április 4., szombat

Kritika #1- Dirty

Sziasztok!
Itt az első kritika, amit megírtam. Amatőr/kezdő vagyok még ezen a téren! Kedves Petra blogja!
                                

http://piszkos-zaynfanfiction.blogspot.hu/

Külső: A fejléced, nagyon jó. Tetszik, hogy a főszereplő lány van kiemelve és a cím. Talán még Zayn-t is odaraktam volna. A háttér az úgy jó ahogy van mert passzol a fejléchez. Chat, archívum, stílus. Perfect.
10/9,5
Történet: Wow, hát a prológus az már valami eszméletlen volt. Tetszik a karakternek ez a "leszarom stílusa". Eszméletlenül jól fogalmazol. A metafórák és a kifejtett élettel teli mondatok pedig mégjobbá teszik. A történet egyedi és igen frappáns ötlet. Pár helyen láttam, hogy a múlt idő keveredik a jelennel de nem nagyon lehet észrevenni, így is jó. Tetszik, hogy rögtön beiindul a sztori és a karakterek egyedi stílusa még fokozza ezt a pikáns dolgot. Iszonyat jó, hogy felfokozódik az érzés és az ember így kijelenti, hogy még-még. Nekem elnyerte a tetszésemet és csak így tovább ;) Remek egy blogod lesz. Sok sikert hozzá. És követni fogom a részeket!!
10/10

Összesen:19,5


   

2 megjegyzés:

  1. Kedves Írónő!
    Köszönöm szépen a kritikát! A megemlített hiányosságokat, illetve hibákat igyekszem korrigálni, hogy a fórum még jobban elnyerje az olvasók tetszését.

    Üdv:
    ~pepa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írónő? :D Hát köszönöm :)
      Igazán nincs mit :) Örülök neki, hogy amit írtam megfogadtad :) Biztos, hogy vonzani fogja az olvasókat :)
      xoxoWorldDream

      Törlés